پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4024
-
الف
+

«دستهای خالی» در آی فیلم

فیلم سینمایی این هفته آی‌فیلم فارسی مشخص شد.

فیلم سینمایی «دست‌های خالی» پنجشنبه، 23 مردادماه، از آنتن آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دست‌های خالی» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، محصول سال 1386 است.

در این فیلم، حوریه (مریلا زارعی) که سال‌هاست از اسارت پدرش، امیرحسین (خسرو شکیبایی)، به دست عراقی‌ها می‌گذرد، به خروج‌های بی‌موقع مادرش مریم (فاطمه گودرزی)، از منزل مشکوک است و این شک با تلفن‌های ناشناسی که به او می‌شود و در آنها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می‌شود افزایش می‌یابد. حوریه تصمیم می‌گیرد، مادرش را تعقیب کند و در همین مراقبت‌ها متوجه بازگشت و بستری بودن پدرش در یکی از آسایشگاه‌های جانبازان می‌شود و همراه مادرش، مریم، او را به خانه می‌آورند، اما پس از مدتی به سفر می‌روند و اتفاقاتی در آنجا رخ می‌دهد که قصه فیلم سینمایی «دست‌های خالی» را تشکیل می دهد.

این فیلم سینمایی با بازی زنده‌یاد خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، مسعود رایگان، حسن شکوهی، اصغر نقی‌زاده و زهرا داوودنژاد در مهرماه سال 86 در سینماهای کشور اکران شد و در بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین یازدهمین دوره جشن خانه سینما به اکران درآمد.

نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای خسرو شکیبایی، کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای مریلا زارعی و همچنین نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن برای فاطمه گودرزی از یازدهمین دوره جشن خانه سینما از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است.

 بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «دست‌های خالی»، پنجشنبه 23 مردادماه، در ساعت ۲۳ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت ۷ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر